måndag 16 mars 2015

Earcollapse

Jag har funderat i flera år på att starta en blogg men inte vetat riktigt vad jag ska skriva om. Musik är det enda som egentligen intresserar mig så då är det ju klart att jag ska skriva om musik.

Jag har haft bloggar förut, bl.a. en där jag slängde upp skivor för nedladdning, men jag känner att det där ligger bakom mig. Nu vill jag istället bara skriva om nya skivor, gamla klassiker och lite allmänt om allt möjligt.

Jag får se hur detta blir i slutändan. Just nu har jag all tid i världen, varför jag tyckte det var perfekt att börja "blogga" nu. Bröt fotleden för två veckor sen och sitter bara hemma hela dagarna.

Vi får se hur detta blir och om jag lär mig lite om hur det funkar, jag är ingen teknisk människa direkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar